Kalite Yönetim Şube Müdürlüğü

Görevleri

  • Genel Müdürlüğün strateji, politika ve hedefleri doğrultusunda Kalite Yönetim Sisteminin uygunluğunu, etkinliğinin takibi ve devamlılığını sağlamak, Kalite Yönetim Sistemi kapsamında dış paydaşlara karşı Kurumu temsil etmek, iç paydaşlara rehberlik yapmak.
  • Kalite Politikasının hazırlanması, revizyonu ve yayınlanmasını sağlamak, çalışanlara duyurmak ve kurumsal kalite bilincinin yükseltilmesine öncülük etmek.
  • Kalite Koordinatörlüğünün, Kalite Kurulunun, TKGM Etik Kurulunun ve Personel Öneri Değerlendirme Kurulunun sekretaryasını yürütmek.
  • Merkez ve taşra birimlerinde risk temelli süreç yaklaşımının benimsenmesini, uygulanmasını, kontrolünü ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak üzere çalışmalar yürütmek.
  • Kalite Yönetim Sistemi kapsamında anlayış ve uygulama birliğini sağlamak için gerekli bilgilendirmeleri yapmak, ihtiyaç duyulan eğitimleri, Tapu ve Kadastro Eğitim Müdürlüğü ile koordineli olarak planlamak ve takip etmek.
  • Kalite El Kitabı, Prosedürler, Süreçler, Talimatlar, Formlar vb. üst yönetime ait dokümanları hazırlamak ve güncelliğini takip etmek.
  • Kalite Yönetim Sistemi yıllık uygulama dilimi için Kalite Eylem Planını (KEP) hazırlamak, duyurmak ve takip etmek.
  • Genel Müdürlüğü, belgelendirme kuruluşuna karşı temsil etmek ve dış tetkiklere rehberlik etmek.
  • İç Tetkik faaliyetlerini planlamak, koordine etmek ve takip etmek.
  • İç ve dış tetkikler kapsamındaki düzeltici ve iyileştirici faaliyetleri ilgili birimlere duyurarak sonuçlarını takip etmek.
  • Yönetimi Gözden Geçirme (YGG) toplantısının raportörlüğünü yapmak, alınan kararları takip etmek.
  • Kalite Yönetim Sistemi uygulamasına ilişkin tüm birimlerin Kalite Eylem Planı kapsamındaki verileri ve YGG uygulama sonuçlarını içeren yıllık faaliyet raporunu hazırlamak, yönetimin bilgisine sunmak ve birimlere duyurmak.
  • Mevzuatın öngördüğü ve Daire Başkanı tarafından verilen diğer işleri yapmak.