Merkez Birimleri ve Ankara Bölge Müdürlüğünden Kalite Koordinatör yardımcıları ve ilgililerin katılımıyla 25-27 Şubat 2025 tarihlerinde düzenlenen Kalite Çalıştayında; açılış konuşması yapan Strateji Geliştirme Daire Başkanı / Kalite Koordinatörü Sinem CANBAY “Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi” ile vatandaş memnuniyetini ilke edinen, etik değerlere bağlı, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışının kurumsal yapıya eklenerek sürekliliğinin sağlanması doğrultusunda Kurumumuz merkez ve taşra birimlerinde TS EN ISO 9001 Standardına göre kurulan Kalite Yönetim Sisteminin iyileştirilerek daha etkili daha etkin uygulanması için Kalite Çalıştayının düzenlendiğini belirtti.
Çalıştay kapsamında;
- Kuruluş bağlamının anlaşılması doğrultusunda, birimlerin iç ve dış hususlarının tayini, ilgili tarafları ve ilgili taraflarının ihtiyaç ve beklentilerinin belirlenmesi,
- Risk Tabanlı Proses Yönetimi,
- Stratejik Plan Amaç ve Hedefleri ışığında birim Kalite Hedeflerinin tayin edilmesi,
- Birim gözden geçirme toplantılarına yıllık değerlendirme faaliyet raporu sunulması konularında katılımcılara ilk gün konu sunumları, ikinci gün komisyon çalışmaları yapılmış, üçüncü gün ise birimlerin çalışmaları değerlendirilerek; birim iç ve dış hususları ile ilgili taraflarının ihtiyaçlarının karşılanmasına dair oluşturulan çizelgeler gözden geçirilmiştir.
Kalite Koordinatörlüğü tarafından “İşimizi daha iyi yapmanın yolunu aramak” temalı Kalite Çalıştayı düzenlendi.

06 Mar 2025