BULANCAK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ VE BULANCAK BELEDİYE BAŞKANLIĞI ARASINDA PROTOKOL İMZALANMIŞTIR.
Bulancak Tapu Müdürlüğünün, Bulancak Belediye Başkanlığının emlak beyan değerlerine dijital ortamda ulaşabilmesi için protokol imzalanmıştır.

Tapu ve Kadastro IX. (Trabzon) Bölge Müdürlüğü
Bulancak Tapu Müdürlüğünün, Bulancak Belediye Başkanlığının emlak beyan değerlerine dijital ortamda ulaşabilmesi için protokol imzalanmıştır.
Bölge Müdürlüğümüz bünyesinde oluşturulan ALO 181 çağrı biriminin eğitim süreci tamamlanarak 17.02.2021 tarihi itibariyle vatandaşların çağrı talepleri karşılanmaya başlanmıştır.
Akçaabat Tapu Müdürlüğünün, Akçaabat Belediye Başkanlığının emlak beyan değerlerine dijital ortamda ulaşabilmesi için protokol imzalanmıştır.
Ortahisar Tapu Müdürlüğünün, Ortahisar Belediye Başkanlığının emlak beyan değerlerine dijital ortamda ulaşabilmesi için protokol imzalanmıştır.
2014/1 sayılı genelge kapsamında bağlı müdürlüklerimizdeki iş akışı, yetki devirleri ve aksaklıkların giderilmesi ile ilgili Ortahisar, Akçaabat, Araklı, Maçka, Of, Vakfıkebir, Yomra, Artvin, Hopa, Giresun, Bulancak, Görele, Tirebolu, Rize ve Çayeli Tapu Müdürlükleriyle Bölge Müdürümüz Sayın İrfan HACIMEMİŞOĞLU başkanlığında ve Bölge Müdür Yardımcısı Mehmet LİMANDAL'ın katılımıyla değerlendirme toplantısı yapılmıştır.
Bölge Müdürümüz Sayın İrfan HACIMEMİŞOĞLU başkanlığında 2021 yılı hedefleri ile ilgili Bölge Müdür Yardımcısı ve Şube Müdürlerinin katılımı ile değerlendirme toplantısı gerçekleştirilmiştir.
Genel Müdürümüz Sayın Zeki ADLI'nın mektubu ve hediyeleri Bölge Müdürümüz Sayın İrfan HACIMEMİŞOĞLU tarafından Rize, Çamlıhemşin, Ardeşen ve Derepazarı Tapu Müdürlüklerimiz ziyaret edilerek takdim edilmiştir.
Bölge Müdürlüğümüze bağlı Tapu ve Kadastro Müdürlüklerimizle 2020 yılını gözden geçirme ve 2021 yılı hedeflerini değerlendirmek üzere Başmüfettiş HASAN ŞAHİN’inde eşlik ettiği, Bölge Müdürümüz İrfan HACIMEMİŞOĞLU başkanlığında , Bölge Müdür yardımcısı Mehmet LİMANDAL ve Tapu Şube Müdürü Abdi TÜTÜNCÜ’nün katılımı ile Video Konferans ü
Rize, Vakfıkebir ve Şalpazarı Tapu Müdürlüğü personelleri 2020 yılında yapmış oldukları başarılı çalışmalarından dolayı Bölge Müdürümüz İrfan HACIMEMİŞOĞLU tarafından teşekkür belgesi ile ödüllendirilmişlerdir.