Teşkilatımızın 175. Kuruluş Yıldönümü etkinlikleri çerçevesinde Bölge Müdürlüğümüzce Tapu ve Kadastro Müdürlüklerimizin yönetici ve personellerinin katılımı ile tören düzenlenmiştir. Tören, Bölge Müdürümüz Ömer Ay’ın Atatürk Anıtına çelenk sunma merasimiyle başlamış, Saygı Duruşuna müteakip İstiklal Marşımızın okunmasının ardından Bölge Müdürümüz günün anlam ve önemini belirten konuşması ile tören programı sona ermiştir.