BÖLGE MÜDÜRÜNE VEDA
45 Yıldan fazla bir süre Kurumumuza hizmet eden Bölge Müdürümüz Sayın Burhan USTA’nın emekli olması nedeniyle Bölge Müdür yardımcıları, Şube Müdürleri ile bağlı Müdürlük personelleri ve kurumdan emekli olan personellerin katılımı ile Aydın, Manisa ve İzmir il merkezlerinde veda yemeği düzenlenmiştir.Bölge Müdürümüze kurumumuza yaptığı çalışmalar ve katkılarından dolayı teşekkür edilerek, plaket ve hediyeler verilmiştir.


