Bölge Müdürümüz Hayrullah AKDEMİR, Marmaraereğlisi Tapu Müdürlüğümüze ziyarette bulunarak Müdürlüğümüze kazandırılan yeni hizmet binamızı gezmişler, çalışan personelimizin mutluluklarına eşlik ederek, vatandaşımıza, teşkilatımıza hayırlı, huzurlu hizmetler vermeye nasip olması temennisinde bulunmuşlardır. Binamızın hizmete kazandırılmasında emeği geçen Genel Müdürlüğümüz üst düzey yöneticilerine, binamızın böyle kısa bir sürede bitirilmesinde birebir ilgisini eksik etmeyen Marmaraereğlisi Kaymakamımıza ve tüm çalışanlarımıza şükranlarımızı sunarız.
Marmaraereğlisi Tapu Müdürlüğümüz Yeni Hizmet Binasına Kavuştu


