OSMANGAZİ TAPU MÜDÜRLÜĞÜNE BAŞARI VE TEŞEKKÜR BELGESİ VERİLDİ.
Osmangazi Tapu Müdürlüğü çalışanlarına Osmangazi Kaymakamı Ali PARTAL tarafından Başarı Belgesi ve Bölge Müdürümüz Adnan CEVHER tarafından da Teşekkür Belgesi verilmiş olup; Bölge Müdürümüz Adnan CEVHER Osmangazi Tapu Müdürlüğü çalışanlarına yaptığı konuşmada, başarılı ve özverili çalışmalarından dolayı tüm personelden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, başarılarının devamını diledi.


