gaziantep-bm

gaziantep-bm

Tapu ve Kadastro XIII. (Gaziantep) Bölge Müdürlüğü

BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZDE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ DÜZENLENDİ

Bölge Müdürlüğümüze bağlı Tapu ve Kadastro Müdürlüklerimizde görev yapan personellerimizin, sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamında hizmet vermelerini sağlamak amacıyla düzenlenen “İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Eğitimi” başarıyla tamamlanmıştır. Bölge Müdürlüğü hizmet binamızda gerçekleştirilen eğitim programına; Bölge Müdürümüz Sayın İbrahim ERSOY, Bölge Müdür Yardımcılarımız, Şube Müdürlerimiz, Bölge Müdürlüğü personelleri ve Şahinbey Tapu Müdürlüğü personelleri katılım sağlamıştır. Eğitim kapsamında katılımcılara; İş sağlığı ve güvenliği alanındaki güncel uygulamalar, Olası risklerin önlenmesi ve analizi, Acil durum yönetimi süreçleri, İş yerinde güvenlik kültürünün geliştirilmesi, konularında kapsamlı bilgilendirmeler yapılmıştır. Bu eğitimle; personellerimizin mesleki risklere karşı bilinç düzeylerinin artırılması ve kurum genelinde sürdürülebilir, güvenli bir çalışma ortamının oluşturulması hedeflenmektedir.

BÖLGE MÜDÜRÜMÜZÜN ELBİSTAN TAPU MÜDÜRLÜĞÜ VE ELBİSTAN KADASTRO BİRİMİ ZİYARETİ

Bölge Müdürümüz sayın İbrahim ERSOY, Elbistan Tapu Müdürlüğü ve Elbistan Kadastro Birimini ziyaret ederek, personeller ve Kadastro Birimine gelen vatandaşlar ile sohbet etmiş, hal ve hatırlarını sormuş, yapılan iş ve işlemler ile ilgili bilgi almış, Elbistan Kadastro Birimi personellerine üstün gayret ve özverili çalışmalarından dolayı Bölge Müdürümüz sayın İbrahim ERSOY tarafından Teşekkür Belgesi takdim edilmiştir.

AFŞİN KAYMAKAMININ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZE ZİYARETİ

Afşin Kaymakamı sayın Muammer SARIDOĞAN, Bölge Müdürümüz sayın İbrahim ERSOY’u makamında ziyaret etmiştir. Ziyaret esnasında kurumumuzun yapmış olduğu çalışmalarla ilgili istişare edilerek, sayın Kaymakamımız tarafından hediye takdiminde bulunulmuştur. Nazik ziyaretlerinden dolayı Afşin Kaymakamı sayın Muammer SARIDOĞAN’a teşekkür ederiz.

BÖLGE MÜDÜRÜMÜZÜN GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞINA ZİYARETİ

Bölge Müdürümüz sayın İbrahim ERSOY, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı sayın Fatma ŞAHİN’i makamında ziyaret etmiştir. Ziyaret esnasında Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı sayın Fatma ŞAHİN’e Genel Müdürlüğümüzün yürütmüş olduğu projeler ile kurumsal işleyiş hakkında bilgi verilmiştir. Misafirperverliği için Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı sayın Fatma ŞAHİN’e teşekkür ederiz.

VEDA

Bölge Müdürlüğümüzde görev yapan Şakir HENGİRMEN’in emekliliğe ayrılacak olması münasebetiyle Bölge Müdürümüz sayın İbrahim ERSOY tarafından Plaket takdimi yapılarak, kurumumuza yapmış olduğu hizmetlerden dolayı Teşekkür Belgesi verilmiştir. Bölge Müdürlüğü olarak, çalışmalarından dolayı teşekkür eder; emeklilik hayatında sağlık ve mutluluklar dileriz

GAZİANTEP MİLLETVEKİLİ SAYIN MEHMET EYÜP ÖZKEÇECİ’NİN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZE ZİYARETİ

AK Parti Gaziantep Milletvekili sayın Mehmet Eyüp ÖZKEÇECİ, Bölge Müdürümüz sayın İbrahim Ersoy’u makamında ziyaret ederek istişarelerde bulunmuşlardır. Nazik ziyaretlerinden dolayı AK Parti Gaziantep Milletvekili sayın Mehmet Eyup ÖZKEÇECİ’e teşekkür ederiz.