gaziantep-bm

gaziantep-bm

Tapu ve Kadastro XIII. (Gaziantep) Bölge Müdürlüğü

ZİYARET

Kilis 7 Aralık Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Tapu ve Kadastro Bölümü öğrencileri, Kilis Tapu ve Kadastro Müdürlüklerine düzenledikleri teknik gezide kadastro ve tapu işlemlerini yerinde incelemiştir.

BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZDE KADASTRO SÜREÇLERİ VE HEDEF PLANLAMALARI TOPLANTISI DÜZENLENDİ

Bölge Müdürümüz Sayın İbrahim Ersoy başkanlığında; Bölge Müdür Yardımcımız Lütfi Orhan, Şube Müdürümüz Osman Bülent Göksu, Kontrol Mühendisi Adnan ÇEÇEN ile Gaziantep, Kahramanmaraş ve Kilis Kadastro Müdürlerimizin katılımıyla geniş kapsamlı bir koordinasyon toplantısı gerçekleştirildi. Bölge Müdürlüğümüzün hizmet verimliliğini artırmaya yönelik stratejilerin ele alındığı toplantıda, sahadaki çalışmalar ve dijital sistemler üzerindeki iş süreçleri detaylı bir şekilde masaya yatırılarak, tescil harici alanların tescili işlemlerinin, öngörülen takvime uygun olarak tamamlanması için gereken adımlar kararlaştırılmıştır. Ayrıca, MEGSİS üzerinden alınan başvuruların titizlikle takip edilerek belirlenen yasal süreler içerisinde sonuçlandırılması ve vatandaş memnuniyetinin en üst düzeyde tutulması gerektiği vurgulanmıştır. Bunun yanı sıra, toplantının bir diğer gündem maddesi olan 22/a ihaleli işlerin genel durumu ise sahadaki ilerleme raporları doğrultusunda analiz edilerek, yenileme projelerinin mevcut iş programına uygunluğu kontrol edilmiştir. Toplantı sonunda Bölge Müdürümüz İbrahim Ersoy tarafından,tüm birimlerin hedeflenen süreler ve planlanan projeler doğrultusunda yüksek bir koordinasyon içerisinde çalışmaya devam edilmesi talimatı verilmiştir.

VEDA

Oğuzeli Tapu Müdürü Mehmet BAKINDI’nın Pazarcık Tapu müdürlüğüne tayini çıkması nedeniyle Oğuzeli kaymakamı sayın Mikail ERSÖZ tarafından BAŞARI BELGELERİ ile taltif edilmiştir.Yeni görev yerinde başarılarının devamını dileriz.

ŞAHİNBEY TAPU MÜDÜRLÜĞÜMÜZDE VEDA YEMEĞİ

Bölge Müdürlüğümüze bağlı Şahinbey Tapu Müdürlüğünde Tapu Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Murat ERTÜRK’ün Şehitkamil Tapu Müdürlüğüne, Türkan BAYKARA’nın Oğuzeli Tapu Müdürlüğüne atamasının yapılması nedeniyle ayrılış yemeği düzenlenmiştir. Bölge Müdürümüz sayın İbrahim ERSOY ile Şahinbey Tapu Müdürlüğü personellerinin katıldığı yemekte Türkan BAYKARA ve Murat ERTÜRK’e görev yaptıkları süre içerisinde ortaya koydukları özverili çalışmaları ve hizmetlerinden dolayı teşekkür eder yeni görev yerlerinde başarılarının devamını diliyoruz.

VEDA

Bölge Müdürlüğümüze bağlı Musabeyli Tapu Müdürlüğünde görev yapan Mehmet SAKAR’ın Hassa Tapu Müdürlüğü’ne atanması dolayısıyla Bölge Müdürümüz sayın İbrahim ERSOY tarafından kurumumuza yapmış olduğu hizmetlerden dolayı Teşekkür Belgesi verilmiştir. Bölge Müdürlüğü olarak, çalışmalarından dolayı teşekkür eder; yeni görev yerinde sağlık ve mutluluklar dileriz.