TUSAGA-Aktif Sistemi ürün taleplerime ilişkin oluşturduğum siparişlerim için Kredi Kartı ile ödeme esnasında sıkıntı ile karşılaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Accordion Menü
Body

Zaman aşımı problemi yaşanıyor olabilir. TUSAGA-Aktif Sistemi Web Portalı oturumunuzu kapatıp tekrar açmayı deneyiniz.

Siparişler sayfasında bulunan en son siparişinizi silip, oturumunuzu kapatıp açarak tekrar siparişinizi oluşturunuz.

Siparişler sayfasında aynı anda birden farklı tür de ürün siparişiniz var ise tek tür ürün seçerek siparişinizi veriniz.

Ödeme yaptığınız bankanız ile ilgili sıkıntı yaşıyor olabilirsiniz, bankanızla irtibata geçiniz.

Siparişleriniz ve ödemeleriniz ile ilgili tereddüt yaşamanız halinde; destek@tusaga-aktif.gov.tre-posta adresine kredi kartınızın son 4 rakamını ve ödeme tarihinizi bildiren bir e-posta gönderiniz ve 444 4677 kullanıcı destek hattı ile irtibata geçiniz.