ANTALYA, DENİZLİ, İZMİR TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜKLERİ ZİYARETİ

TEKNOLOJİ ve İLETİŞİMİN GÜCÜNÜ KULLANARAK KALİTELİ HİZMET VERMEYE DEVAM EDİYORUZ

Genel Müdürümüz Sn. Hakan Gedikli, ‘teknolojik gelişmeler ile tapu ve kadastro işlemleri daha hızlı ve kolay hale gelirken, etkili iletişim stratejileri ile de çalışma arkadaşlarımızla ve vatandaşlarla kurulan bağımız daha da güçleniyor’ dedi.
Genel Müdürümüz Sn. Hakan Gedikli, Bölge Müdürlükleri ziyaretlerine Antalya, Denizli ve İzmir ile devam etti.
Burada Bölge Müdürlüklerimiz ile bağlı Tapu Müdürlüklerini ziyaret eden Genel Müdürümüz, çalışanlarımızla ve vatandaşlarla bir araya gelerek görüş alışverişinde bulundu. 
Genel Müdürümüz, kurum olarak, bilim ve teknolojiyi etkin bir biçimde kullanarak, hayatı kolaylaştırdıklarını belirterek, ‘bu projeler ve dijitalleşme adımlarıyla, taşınmaz kayıt ve yönetiminde modern teknolojileri etkin bir şekilde kullanarak, vatandaş memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırmayı hedefliyoruz’ diye konuştu. 
Yalnızca teknolojiye kullanmanın sürdürülebilir başarı için önemli olduğunu ancak yeterli olmadığını da vurgulayan Genel Müdürümüz Sn. Hakan Gedikli, ’etkili iletişim, en az teknoloji kadar önemli. İletişim hem çalışanlar arasındaki etkileşimi hem de vatandaşlarla olan bağı güçlendiriyor. Açık ve şeffaf bir iletişim kültürü, çalışma arkadaşlarımızın motivasyonunu artırırken, yanlış anlaşılmaları ve çatışmaları da en aza indiriyor’ ifadelerini kullandı.
Genel Müdürümüz, teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin, insan faktörünün her zaman belirleyici bir rol oynamaya devam edeceğini belirterek, ‘başarılı bir çalışma ortamı oluşturmanın yolu sadece teknolojik yeniliklerden değil, aynı zamanda sağlam bir iletişim kültüründen de geçiyor. Teknolojiyi doğru şekilde kullanarak ve insan odaklı bir iletişim stratejisi benimseyerek, çalışma arkadaşlarımızın ve vatandaşlarımızın memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz’ ifadeleriyle sözlerini sonlandırdı.