-A A +A

İşlem Belgeleri Kontrol Formu

            AÇIKLAMALAR

  • İşlem belgeleri kontrol formuna aşağıdaki "GİRİŞ" bölümünden ulaşılabilir.
  • Hiçbir şekilde fiziki belge üretilmemesi ve yalnızca elektronik formun kullanılması gerekmektedir.
  • Önceki uygulamada hatalı yevmiyeler için excel formu düzenlenmekteydi yeni uygulamayla birlikte excel vb. düzenlenmeyecek ve online formun açıklamalar bölümüne herbir müdürlüğe ayrı ayrı olacak şekilde girişleri yapılacaktır.
  • Online form TAKBİS'e dahil bilgisayarlar aracılığıyla kullanılabilmektedir.
  • İşaretli (*) alanların doldurulması zorunludur. Eksiklik olması veya boş bırakılması durumunda kayıt işlemi gerçekleşmemektedir.
  • Veri girişleri yapıldıktan sonra sayfa sonundaki "GÖNDER" tuşuyla başka işleme gerek kalmaksızın form gönderimi sağlanacaktır. 
  • Hatalı giriş olması durumunda yeniden giriş yapılabilir, açıklama kısmında belirtilebilir. Veri girişleri değerlendirilmektedir.
  • 4 aylık dönemde 1. 2. grup TM için en az 100 adet, 3. 4. grup TM için en az 50 adet​​​​​​ işlem seçilerek gerekli tespitler yapılacaktır.
  • Kontrol için seçilen işlemlerin sıralı olmaması gerekmektedir. Farklı işlem türlerine ait farklı zamanlardaki işlemler seçilmelidir.
  • İncelenmek üzere seçilen işlemlere haciz, i.haciz, haciz terkin, e-terkin işlemleri dahil değildir!
  • Denetimlerin yapıldığı sırada online formun doldurulması mümkündür. Sistem sürekli açık durumdadır.
  • Online sorulara ve kontrol adetlerine yönelik gerekli hallerde değişiklik yeni bir duyuru yapılmaksızın Başkanlığımızca yapılabilir.
  • Yeni bir duyuru yapılmaksızın açıklamalara dikkat edilmesi gerekmektedir. 
  • COVID19 sürecinde müdürlüklere gidilmeksizin kontroller sistem üzerinden yapılabilir.
  • Giriş adresinde geçici hata oluşabilmektedir. Hata alınması durumunda Başkanlığımız Hizmet Geliştirme birimi ile irtibata geçiniz.
  • FORM'da değişiklikler yapılmıştır. Düzenleme tarihi: 20.10.2020

            kucuk100_giris-png-8.png