logo.png

2019-2023 Stratejik Plan Toplantısı

Tamamlanma aşamasına gelen “Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü 2019-2023 Dönemi Stratejik Plan” çalışmaları tamamlama toplantısı Kurumumuz konferans salonunda yapıldı.

Programın açılışında konuşan Tapu ve Kadastro Genel Müdürümüz Mehmet Zeki ADLI, beş yılı kapsayan planın Kurumumuza ve Milletimize hayırlı olmasını dileyerek, “Başta Strateji Geliştirme Dairesi Başkanı olmak üzere emeği geçen tüm daire başkanlarına teşekkürlerimi iletiyorum” dedi.

Beş yıllık dönemde kurum olarak kadastral verileri kesinleştirmeyi ve sayısallaştırmayı planladıklarını belirten ADLI, bu şekilde de diğer mülkiyet problemlerinin bu dönemde bitirilmesi konusunda kararlı olunduğunu vurguladı. Harita konusundaki hedeflerde “3 Boyutlu Kadastro” projesine dikkat çeken ADLI, “40 bin kilometrekarelik meskûn alanları üç boyutlu halde tasnif edeceğiz. Bu konuda kurumsal olarak kararlıyız.” diye konuştu.

Tapu sicili konusundaki çalışmalara ve hedeflere de değinen ADLI, “Tasnif çalışmaları ile sonrasında arşiv verilerinin sayısallaştırılması bitecek.” dedi.

Diğer taraftan ADLI, tüm Türkiye’nin tek tapu müdürlüğü gibi çalışabilecek ortamı da yaratmayı hedeflediklerini ifade etti.

ADLI, temel amacın insana hizmet olduğunu hatırlatarak konuşmasında memnuniyet anketleri hakkındaki gelişmelere de yer verdi. Genel Müdürümüz, “Anket çalışmalarımızı çevrimiçi ve anlık olarak takip edebiliyoruz. Herhangi bir şikâyetin hangi müdürlük ve memurdan dolayı ortaya çıktığını öğrenebiliyoruz.” dedi. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü personelinin de huzurunu sağlamak için çalışmalar yapıldığını ekleyen ADLI “Çalışanlarımızın iş yükünü azaltmak için e-haciz sistemi işlemlerine başladık. İpotek ve ipotekli satış işlemlerinin doğrudan ilgili birimlerce yapılabilir hale getireceğiz. Bu konu ile ilgili hedeflerimizi, Bankalar Birliği ile yakın zamanda gerçekleştireceğimiz toplantıda dile getirerek; hem vatandaşlarımızın işlemlerini kolaylaştırılmak hem de çalışanlarımızın iş yükünü hafifletilmesini amaçlayacağız. Gerekli altyapımız var ve Kurum olarak buna hazırız.” dedi.

Kurum çalışanları olarak alınan emaneti geleceğe daha güçlü teslim etmek gerekliliğine dikkat çeken ADLI, “Planımızı hazırladık. Ancak planın ardından bu beş yıllık süreçte belirlediğimiz amaçlar için de gayret göstermemiz gerekiyor.” dedi.

Genel Müdürümüz Mehmet Zeki ADLI’dan sonra konuşan Strateji Geliştirme Daire Başkanı Mehmet POSTACI ise, mayıs ayı itibariyle başlayan, hazırlık ekibi ve danışmanlık hizmeti veren TÜSSİDE-TÜBİTAK ekibiyle icra edilen stratejik plan çalışmalarında sona gelindiğini ifade ederek “4 amaç ve 13 hedeften oluşan ‘2019-2023 Dönemi Stratejik Plan’ projemizi 15 Kasım tarihinde Cumhurbaşkanlığı makamına sunmak üzere hazır hale getirdik.” dedi. Genel Müdürümüze, Daire Başkanlarımıza, proje hazırlık ekibine emekleri için teşekkür eden POSTACI, “Milletimize ve Kurumumuza hayırlı olsun” diye konuştu.

Programa Genel Müdürümüz Mehmet Zeki ADLI’nın yanı sıra, Genel Müdür Yardımcımız Ömer Sinan BAYÇELEBİ, Teftiş Kurulu Başkanı Metin BEYAZ, İç Denetim Birimi Başkanı Halil İbrahim KARAKAYA, Tapu Dairesi Başkanı Hasan ÇELİK, Kadastro Dairesi Başkanı Sinan FİDAN, Harita Dairesi Başkanı Nevzat İhsan SARI, , Arşiv Dairesi Başkanı Dr. Bekir Tarık YİĞİT, Personel Dairesi Başkanı İbrahim ÖZTÜRK, Bilgi Teknolojileri Dairesi Başkanı Sedat BAKICI, Döner Sermaye İşletmesi Müdürü Gürkan ÖZÇELİK ile Yabancı İşler Dairesi Başkanı Vekili Şube Müdürü Gürbüz GÜNEŞ, Destek Hizmetleri Dairesi Başkanı Vekili Şube Müdürü Selami AKTAŞ şube müdürleri ve uzmanlar katıldı.